Känslor i takt med musik

 
Jag har ungefär tiotusen ord som jag skulle vilja skriva ner om den här låten.
Den drar fram så många känslor så jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Jag får en känsla av frihet, att jag är oövervinnerlig och som gör att jag vill släppa allt och bara göra något helt annat, gå dit mina fötter pekar och se vad som erbjuds.
Just den känslan, i kombination med en låt är för mig helt underbart, då har man gjort en låt som träffar i hjärtat.
 
Mitt hjärtats rytm slår i takt med musiken och jag vill bara kasta mig in i musikvideon och hämta killen.
För helt ärligt, hur snygg är han inte?
Som en bonus liksom.
Kan inte säga annat är lyssna och njuuuuut, för det ska jag göra alla hundratiotusentals gången den ska spelas.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0