Julklappshandling

 
 
Körde en heldag på birsta med mamma idag, julklappshandling stod på agendan.
Det blev en del julklappar så nu har jag inte alltför mycket kvar att fixa.
Tänkte försöka ta en snabbis ner på stan imorgon och se om jag hittar något mer.
 
Jag är lite smått förälskad i inslagningspapper, så var tvungen att köpa med några rullar till jul & vardag.
Måste nog köpa hem någon till och lite mer snören, finns så himla många fina.
För övrigt fick en långärmad t-shirt, en tjocktröja och strumpor följa med till garderoben.
 
Nej, nu ska jag nog kolla igenom påsen med det som beställdes med jultidningarna.
Kommer knappt ihåg vad som köptes så det blir intressant.
 
 
Dagens köp till garderoben.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0