Invigning

 

Idag invigde jag löpmaskinen och jag är så himla kär.

Det är så himla skönt att kunna träna ordentligt på hemmaplan då jag har stor tidsbrist att kunna ta mig iväg på något gym pga av våra arbetstider.

Vanliga fyspass kan jag köra i vardagsrummet varvat med promenader och löpning, helt perfekt!

 

Eftersom det var så längesedan jag tränade (nästan 1 år) så började jag lugnt.

Det fick bli ett förprogrammerat intervallpass på 30 min, på just det passet förbrännde jag 72 kalorier, inte så mycket att skryta med men det är alltid något.

Innan jag börjar utmana mig själv mer så gör jag detta någon gång till för att komma in i det.

Bandet var lätt värt varenda krona (säger jag efter en gång) men jag är så sjukt nöjd.

 

 


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Låter ju alla tiders det där!:) får man fråga vad det kostade?:)

2012-12-29 @ 22:15:14
URL: http://littlemother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0