Two days

 
 
Vi börjar med en liten tjuvtitt på vad jag haft på mig idag.
Inget speciellt, men det var det enda jag hade att bjuda på i bildväg.
Leggings//New Yorker, Kjol//H&M, T-shirt//Gina tricot, Cardigan//H&M.
 
Dagens har iaf spenderats i hemmets lugna ro, vi har städat lite smått och mest bara varit.
Tog en promenad ner på stan för jag hade ett paket att hämta ut, visar innehåll imorgon.
Elliott fick sig en piggelin, ibland måste man muta dom små för att sitta still och ta det lugnt.
I farten passade jag även på att köpa med concealer och mascara.
 
------
 
Igår åkte Jag och Elliott upp till Emelie och Sixten för en lekdejt.
Ungarna busade på, vi åt middag där och sedan åkte Jag, Emelie och Elliott till Dollar och City gross.
Köpte hem en jätte fin lykta från Dollar som jag också kan visa imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0