För själen

 
 
Känns som jag gått på 100% hela dagen, har knappt stått still känns det som.
Skönt att få saker gjort iaf, även om det inte är mycket för världen.
 
Städat lite smått, dammsugit, skurat, och tvättat gamla soffklädseln.
Var ut på eftermiddagen så Elliott fick leka med grannarna, han höll igång som en liten tornado.
Med jämna mellanrum kom han så jag fick torka näsan, sen somnade han som en stock ikväll.
 
Jag tog mig tid att fixa ordning en hemmagjord caesarsallad till middag och en smulpaj m. blåbär till efterrätt.
Kastade ihop lite smått och gott till smulpajen som blev riktigt god, måste nog improvisera mer.
Använde hasselnötsmjöl, smör, sukrin melis, kardemumma, kokosflingor och sen slängde jag ner vaniljstång i grädden.
 
Nu har jag dukat upp med massa olika nagellack och ska ge mig på en rolig design, OM jag nu lyckas och det blir som jag tänkt mig.
Isf ska jag komma ihåg att ta kort och visa er.
Fingers crossed!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0