Till mama


Till mig blev det inte riktigt det jag hade tänkt.
Hoppades på att få med mig en cardigan hem, men tiden räckte ännu en gång inte till.
Så nu får jag vänta till nästa vecka innan jag är ledig och kan strosa runt igen.

Nya och "gamla" lack som jag inte visat.
Två från Gina och ett China Glaze.
Har på mig det från China glaze idag, men det är helt omöjligt att fånga det på bild.
Svart bas med mörkt smaragdgrönt och mörktblått dovt glitter, riktigt läckert i solen.


Är det påsk så är det, fick med mig en liten kruka med massor av små lökar i.
Det första jag gjorde hemma var att plantera dessa och göra ett litet påskarrangemang.
Ska försöka fixa något gult i den också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0