Playground love.



Dagen har jag och Elliott spanderat hemma hos Malin, Vidar och Odd.
Pojkarna fick leka av sig och dom var så himla snäll med varandra och lekte hur bra som helst.
Det är verkligen underbart att se.
Jag och Malin i sin tur har hunnit med x-antal koppar kaffe, finncrisp och en jäkla massa skratt och prat.
Tror jag pratar för för oss alla när jag säger det var kanon.

När vi kom hem var det middag och sedan slog vi på Toy story 3 för kanske 10.000:onde gången.
Marängens favoritfilm, tillsammans med Bilar.
Till min förvåning får jag säga att jag inte är speciellt less på dom heller.

Han har även invigit kattmaten, snabb som en iller roffade han åt sig två torrkulor som snabbt for in i munnen.
Fann han även sittandes som en skräddare och grävde i kattlådan, då hade han snabbt klättrat över den (som står i ett hörn).
Dom är bra påhittiga barn, och helt underbara.

Som avslutning får jag väl klaga lite till på vädret.
Så otroligt tråkigt med snö igen, även om jag inte alls är förvånad.
Skulle tippa på att det är 1 dm på gården.
Sol sol sol vill jag ha nu så allt försvinner och våren/sommaren kan komma med stormsteg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0