OOOOO



Det blev ingen promenad, tråkigt nog.
När jag var redo att gå ut kommer marängen med sin kudde och säger "sängen, sängen" sedan knatade han in i sitt rum och la sig och sov en stund.
Passade på att ta tempen och den hade gått upp till 39°c igen.
Hoppas min lilla kille får bli frisk snart.

Istället började jag i lugn och ro fundera ut vad vi skulle äta och sedan påbörja middagen.
Det blev en liten favorit, baconlindad torsk med kräftstjärtssås.
Egentligen ska det vara saffran i såsen, men det är inget jag har som basvara hemma så fick göra en liknande sås.
Såsen ser så tråkigt ut när den är vit, med den gula fina färgen som saffran ger ser allt mycket roligare ut.






Har städat lite sen Elliott gick och la sig och nu ska jag svida om till träningskläder och köra ett svettigt pass här hemma i väntan på att Dennis kommer hem från jobbet.
Hoppas att foten är med på noterna så jag kan köra alla övningar, time will tell!


Kommentarer
Postat av: Eleni

Tack så mycket för tipset! :)



Hoppas ni fått vakna friska och krya allihopa idag! Kram

2012-04-12 @ 07:15:29
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0