I need some sleep



Idag, som många andra dagar är jag väldigt trött.
Har så ont i-och under fötterna av att stå hela dagarna lång (känns som man aldrig vänjer sig), och foten som är efter blir extra stel och öm dagar som dessa.

Har iaf fixat med någon dags ledighet så jag och Dennis kan sticka iväg på en liten weekend i slutet av maj.
Inget speciellt, blir bara en lite getaway för oss två där vi kan rå om varandra till hundra, dom dagarna är viktiga.

Har lite torka just nu, så jag får återkomma imorgon då jag förhoppningsvis har lite annat att dela med mig av.
Just det, från och med idag så kickar jag igång mig själv på många sätt och vis.
Framtiden blir roligt nu, hoppas vi på.


Här har ni en nytagen bild på en mycket trött Frida.



Kommentarer
Postat av: Lillemor

Vad är det som händer från och med igår?:)

2012-04-11 @ 12:05:38
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0