Bounce



Livet på en studsmatta.



Blev en massa bus ute med marängen idag, hoppa studsmatta i en evighet, sedan åkte vi pulka på gräsmattan och mest bara sprang runt tills han tog initiativet att gå in, det händer aldrig ska jag ta och berätta.

I väntan på att mannen skulle komma hem från jobb så svidade jag om lite snabbt för att sedan mötas i dörren så jag fick ta en liten promenad.
Tror det blev 20 min promenad och det kändes som tusan i foten idag, så blir nog lite vila efter promenaden imorgon, hehe.
Började linda foten men tyckte att det skavde mer än det gynnade så jag hoppade över den biten, så får nog be han linda den imorgon och se om det blir bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0