Irriterande



Jag förde över lite bilder till datorn och rensade redan minnesortet.
Men självklart blir det strul så nu hittar jag inte bilderna på datorn (som jag såg fördes över) och dom är såklart inte kvar på minnes eftersom jag tömde.
Lite smått irriterande!

Annars så har Elliott gått med 40 graders feber i två dagar nu, min stackars lilla maräng.
Han har sovit nästa hela dagen, vaknat till lite så jag har fått i han lite mat, gnällt en massa och sedan somnat om igen.
Han vill vara nära hela tiden, men på samma gång rycker han till när man tar i honom, förmodligen öm i kroppen pga febern.
I skrivande stund ligger han i våran säng och sover.

Pratade med en fd. arbetskollega igår som kände igen prickarna han har, förmodligen är det virusprickar som dom kan få när en förkyldning är på väg ur kroppen.
Man får även hög feber, så vi får vänta ut det helt enkelt.
Hoppas dock han får sova bra inatt och att det är en förbättring till imrogon.

Bilderna jag förde över som försvann var på hans små utslag som jag hade tänkt visa er.
Får se om jag orkar knäppa nya.

Nu ska jag stoppa i mig ett äpple och förbereda middagen tills Dennis kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0