Bra dag



Det har varit en bra dag ur flera aspekter.
Nu på kvällskvisten åkte vi och hämta ut en overall till E som jag beställt.
Sen vidare till Jysk för att köpa klocka, nattduksbord och hatthylla (kommer bilder en annan dag).

Tidigare på dagen kom mina bästa (tjocka) vänner Malin och Malin.
Tåls att nämna att båda är höggravid, därav tjock!

Vi snacka en massa goja, skrattade och fikade.
Med risk för att låta skit töntig, TACK för en sjukt bra och rolig dag.
Jätte kul att vi äntligen fick till det och kunde ses.


 


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Gu vad roligt! Önska verkligen att jag också hade kunnat varit med er och surra! Och nu när jag kommer upp i helgen så blir det ju bara lördag em jag kan träffa folk, och då vill jag ju hinna träffa Malin eftersom jag kanske inte kan det vid jul, och även då blir det ju tight:( så tråkigt att man aldrig kan åka upp en längre stund så man hinner träffa alla. Men hoppas ni har det jätte bra i nya lyan! Saknar dig! Kramar

2011-11-25 @ 07:38:53
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0