4 maj



Vet ni, nu är det 8 dagar kvar tills jag fyller år.
Sen jag fyllde 20 har jag inte brytt mig om ifall jag blir ett år äldre, men i år kommer jag få en skit bra present plus en resa till Hufvudstaden i slutet av månaden där jag kan köpa mina egna presenter.

Annars idag har vi varit på Drakborgen, Elliott vart helt bananas där inne och sprang runt överallt och vi klättrade så jag blev tok svettig.
Sen vet jag inte hur många gånger jag tappade bort honom, han har blivit så snabb så jag hänger inte alltid med.
Jag träffade även på min fd arbetskamrat Sara och hennes dotter Joline, det var jätte kul att se hon igen.

Efter det tog vi en runda på Birsta för att köpa hem lite korgar till förvaring.
Ska försöka komma ihåg före och efter bilden så kommer ni få se att det var väldigt behövligt.

Nu ska jag krypa ner i sängen, är helt galet trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0