24 maj



Ska inte gå djupare i ämnet, men den här veckan har börjat så himla bra.
Nu hoppas jag det fortsätter så här.

Idag har jag haft en riktig slappdag, var galet trött imorse så jag la mig ner på mattan i v-rummet och vila medans Elliott lekte med sitt.
Efter lunch kom Lillemor hit på besök, vi drack kaffe, snacka goja och sen drog vi oss in i v-rummet för med goja.
Tvn var på så både Jag och Lillen försvann in i tv:ns värld då och då.
Koncentration på hög nivå, hehe.

Vilket som var det skönt med sällskap & jätte roligt att träffa Lillen igen.
Vi har varit hemma i 2 veckor och det är så himla tråkigt.
För 2 veckor sedan gnuggade jag Elliott mot vattkoppors-blåsor så jag har inte vågat gå ut bland folk så vi ska smitta små barn.
Nu hoppas jag han blev smittad så vi inte varit hemma i onödan.
Hittade en röd prick på hans ben imorse så jag får avvakta och se hur den utvecklar sig och om han får fler.

God natt folket, imorgon måste jag vara pigg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0