23 maj



Igår slocknade jag vid halv nio, herregud så trött jag var.
Men jag hade som sagt en jätte bra dag med fina presenter, även om jag sa att jag inte ville ha några.

Fick ett tyllset med 26 olika tyllmunstycken av Dennis, pengar, kaffe, bok, stor kaffe/temugg och ett smideshjärta.
Jätte stort tack!

Tårtan blev inte alls som jag hade planerat, men finns inte tid får man göra det bästa av det hela.
Tog vilket fall kort på den, så det dyker upp snart, får se om jag hinner innan Elliott vaknar.

Igår hade vi även en kille som kollade på våran lägenhet, sen gick vi ner och kollade på hans.
Han bor större än oss och är intresserad av mindre, medans vi är intresserad av större.
Så om han gillar våran lya så pass mycket att han vill ha den ska vi byta.
Återkommer med det, men håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0