Från bebis till barn.



Dagens händelse är att Elliott går!!

I några månader har han gått runt möbler här hemma, i ca en månad har han gått 3-6 steg mellan möbler och mellan Mig & Dennis.
Men så idag tog han en längre promenad.

Han gick mellan Mig & Emilie, vi satt i varsin del av vardagsrummet.
Sedan gick han nästan hela korridoren här hemma.
På kvällen innan han skulle lägga sig gick han all in, då började han vid sin matstol i köket och gick ända fram till toan.

Det värmer i mammahjärtat när dom gör framsteg och nu är han inte en bebis längre.
Det sägs ju att när ens bebis går, så är dom ett barn.

Mitt lilla barn.



Kommentarer
Postat av: Malin S

Åh lilla Elliott <3

2011-03-07 @ 22:05:13
Postat av: Tova

Åh vad kul! :) är så häftigt att det nästan går över en natt det där, och ens lilla bebis är plötsligt ett barn med en massa nya färdigheter... Min Elliit började också gå för några veckor sen, och nu tycks han aldrig gjort nåt annat! :)

2011-03-10 @ 20:04:03
URL: http://Trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0