31 mars



Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt.
Jag sov kasst inatt och som grädde på moset så har jag fått en nerv i kläm eller så i ryggen.
Har knappt kunnat lyfta Elliott idag, eller röra mig överhuvudtaget.
Masserade in lite linement och nu på kvällen lite Voltaren.
Håller tummarna för att det är bättre imorgon!

Jag har suttit ett bra tag och ögonshoppat på internet och enbart till mig själv.
Har hittat så mycket fina vår och främst sommarkläder.
Känner hur det börjar klia i mina fingrar, men än så länge ska jag lugna mig lite till..tror jag.

Men jag måste nog ner på stan och testa lite av kläderna som jag hittat, bara för att veta om jag ska stryka bort det från listan eller ej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0