18 mars



Tänkte inleda skrivandet om gårdagen.
Jag, Sandra och barnen inledde dagen med att ta en promenad upp till Emelie & Sixten, vi hade det väldigt trevligt och lyxade till det med tacos till lunch.

På kvällen åkte Jag och Dennis ut till Njurunda för att kolla på en lägenhet.
En fyra med bättre hyra, nära till allt nödvändigt och den var väldigt fin.
Både Jag och Dennis föll på en gång, men det är en sak som måste kollas upp innan vi kan meddela att vi är intresserad!
Inflyttningen är 1 maj, så vi har nästan ingen tid alls att få någon som kan flytta in här i samma veva för jag är inte alltför sugen att betala dubbla hyror.
___________________

Så till dagen.
Den har vi spenderat uppe hos Sandra & Alice (som vanligt).
Som jag skrev nedan så har inte Elliott alltför bra dagar så vi tog det bara lugnt.
Elliott har sovit i stort sett hela dagen.

Direkt efter vällingen imorse tog jag med honom in till oss så han fick somna om där och sov i ca 45min till, då var klockan 07:30.
09:00 låg han ute och sov igen och vaknade elva, lunch och lite bus sen sov han 13:00 igen och vaknade inte förns 16:40.
18:00 var det välling och nattning som vanligt och han somnade bums, dock sover han lite oroligt så jag räknar med en natt då vi får gå och lägga till honom x antal ggr.
Sammanlagt har han sovit ca 7 h & 10 min idag, bananas.
Det sägs att sömn är bästa botemedlet när man är sjuk, så jag väntar med spänning.

Själv är jag super trött så jag ska borsta tänderna, krypa ner i sängen och mysa lite med D innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0