Jag vill inte vara rädd



Allt gick ganska fort men nu är jag helt plötsligt inskriver på trafikskola.
Eller, jag lämnade mina uppgifter på telefon och ska ner dit på måndag för resten.
Jag är livrädd för att ta körtkort, men på samma gång känner jag en stor lättnad.
Vilken frihet jag kommer få och vad skönt för Dennis att slippa skjutsa mig när jag behöver.

Tanken är att jag inte ska skriva alltför mycket om mina väg mot ett körkort, sen om jag lyckas med det är en helt annan sak.
Förhoppningsvis kommer jag ta det fort, det är åtminstonde tanken och om jag även lyckas med det är en helt annan sak.

----

Efter dagens jobb som bestod av ett lökpass på 6 h så drog jag ner på Birsta en snabbis.
Jag hade tänkt mig några timmar i lugn och ro så jag kunde fynda lite kläder.
Men istället så blev jag stressad av allt folk som SKA fram först och sliter i allt, så jag norpade åt mig ett par byxor som inte var på rea och begav mig hem.
Lika glad är jag för det, men nu måste jag dit ytterligare en dag för att leta efter tröjor.
Tror detta får bli dagens i-landsproblem.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Funderar på att gå i canon spåret igen faktiskt! Är så nöjd med min gamla. Får kolla upp dom där. annars är jag rätt sugen på en sony (enbart för att dom får riktigt bra ljud när dom filmar på konserter).



Körkort är så grymt skönt när du väl har det! Jag är glad att mamma tvinga mig börja med det. Ville verklogen verkligen inte.

2011-07-22 @ 20:57:05
URL: http://jasshole.blogg.se/
Postat av: Eleni

Men jag läste på eniro att baginbox vinet ska hålla i 6 månader så då kanske vi hinner få ihop NÅGON kväll?! :) Det vore mysigt!



Vad roligt att du skrivit in dig på körskolan, vilken blev det? :)

2011-07-22 @ 22:29:39
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0