En helt ny karriär



Nu har det varit mycket skriverier om kläder dom senaste dagarna, idag blir den sista.
Åtminstonde på ett tag för nu har jag så det räcker och blir över.

Gick som sagt ner på stan idag igen, bara en snabbis.
Med mig hem fick jag jeansshorts, jobbyxor och ett till par chinos.
Tanken slog mig dock att jag inte köpt en enda t-shirt, bara en cardigan.
Kanske kanske att jag får ta mig för och köpa EN, eller lugna mig, eller köpa en, eller..

Nu ska jag ta fram trimmern och raka Dennis, mot min vilja.
Älskar när han har lite länge hår och jag älskar hans skägg, det gör Elliott också för han drar i det hela tiden och det är inte så uppskattat.
Efter en megaklippning så ska mina naglar få lite ny färg.

Säger god natt här.
Fridens!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0