400 slag



Blir snabbt inlägg då klockan är på tok för mycket.
Tanken var att jag skulle slänga in lite bilder också, men dom kommer en annan dag, var inget speciellt ändå.

Idag har vi varit på stranden i några timmar, tog med familjen för lite egentid innan jag börjar på mördarveckan.
Vi åkte ner till ljungan, sen kom även mina päron dit för att svalka sig och busa med marängen.
Elliott var toknöjd, han badade hela tiden (undantag för lite mellis som han knappt hade tid att äta), plaskade i pölar som andra barn grävt fram, geggade och klämde på sanden och skvatt vatten på oss alla.

Vi blev bjuden på middag hos mina föräldrar så vi styrde kosan upp till dom och JAG körde!!
Gick skit bra så nu är jag mer peppad än någonsin att fixa körkort.
Bra slut på månaden, plus att jag slängde in lite mer pengar på sparkontot, vilket kommer behövas nästa år.

Sova var det, på återseende!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: haha ja de tycker jag du ska göra! :)

Jo jag upptcäkte också att det var väldigt trångt uppe vid oss.. men det löser sig säkert, med en svordom eller två! haha

2011-08-01 @ 15:43:02
URL: http://jasshole.blogg.se/
Postat av: Eleni

Tack! :) Nä, Maya har fått tagit sovrummet och vi håller på skärmar av i vardagsrummet där vi har fått ett litet krypin. Blir faktiskt bra, bättre än förväntat :)

2011-08-01 @ 21:40:12
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0