25 januari



Även idag har vi varit med Sandra & Alice.
Tog det lugnt på förmiddagen och halv ett tog vi en promenad bort till GA för att gå på öppna förskolan.
Sist jag var där var Elliott 5 eller 6 månader så det var riktigt kul.
Vi hann med sångstunden och en massa massa bus.
Såg ut som att Elliott inte ville gå hem när det var dags.

Annars har vi inte hunnit med så mycket mer.
Jag kollar runt på datorn medans Dennis diskar, sen ska jag göra en kopp kaffe och följa med han in till soffan för att varva ner.
Det blir en tidig kväll, min kropp skriker efter sömn.
Jag är inte den bästa på att lägga mig tidigt så jag får skylla mig själv, men idag ska jag verkligen försöka så jag kanske får vara mer utvilad till imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0