20 januari



Nu var det någon dag sedan igen.
Om sanningen ska fran så har inte hänt så överdrivet mycket att skriva om.

Jag har varit hemma och tagit det lugnt.
I tisdagas gick Jag och Elliott upp till Emelie och Sixten för en heldagars.
Det var trevligt som vanligt.

Idag skulle vi egentligen åkt till drakborgen med ungarna men Sixten blev sjuk så vi fick stanna hemma.
Var nog lika bra det för Elliott börjar bli förkyld eller liknande, snorig och hostig.
Han la upp en stor mysig slemklump på axeln imorse.

Tog en snabb runda på stan och köpte hem lite gotta till hemmet, bild på det kommer senare.
Jag beställde även lite smått till mig som jag visar när det kommer hem.

Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska iväg och träna.
Kommer bli kämpigt för jag är så trött.
Klev upp halv fem och har varit ute mest hela dagen och storstädat lägenheten, så ingen vila.
Förhoppningsvis somnar jag gott ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0