14 januari



Idag började mitt "nya" liv.
Dvs mer rörelse och mer grönsaker, ungefär.
Jag äter sällan godis och sötsaker, min stora last är dricka så minskning på det.
Sen tillföra lite mer grönsaker till maten och bara ta en portion mat.
Morgonpromenader med Elliott ska också läggas till på listan.
Det här med dieter är inte riktigt min grej, det bästa är att äta av allt men med måtta.
Dieter funkar bra för stunden men man kan inte äta (tex) GI hela livet, enligt mig.
Oftast slutar det med jojobantning som är otroligt dåligt för kroppen!

Dagens höjdpunkt var iaf när Lillemor, Malin E och Malin S kom hit för en girls day!
Jag verkligen älskar våra dagar.
Vi snackar en massa skit, dricker kaffe och smider planer tillsmmans.
Vänner är bland det bästa man har, iaf när man har lika underbara vänner som jag har :)

När vi hade nattat Elliott ställde sig Jag och Dennis i köket för att baka en tårta och mördegskakor inför morgondagen.
Det är så mysigt & viktigt att göra saker tillsammans, vare sig det är bakning eller bara sitta nära i soffan och kolla på tv.


Kommentarer
Postat av: Malin S

Det är alltid lika roligt att ses! Du är också verkligen en underbar vän!

2011-01-16 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0