11 januari



Imorse klockan 11 väckte Dennis mig, då tyckte han jag hade sovit färdigt.
Det var så otroligt skönt att få sova ut, även fast det kändes som jag hade sovit bort halva dagen.

Började på att baka nästan på en gång.
White chocolate chip cookies blev först ut, sedan gjorde jag kladdkake cookies med vitchokladbitar i.
Skönt att få det gjort, då är det bara baka tårta på fredag kvar.

Vi skulle egentligen haft besök i lördags för Dennis fyllde år förra veckan, men pga av att både Jag och Elliott fick magsjuka så får vi ta det denna helg istället.


Nu på kvällen har vi kollat på tv och myst i soffan.
Jag har även börjat på en ny tavla till hemmet.
Blev ingen popkonst, den får gå i samma genre som dom andra tavlorna vi har.
Skissen ser lite sisådär ut, hoppas den blir snyggare när jag kletat på färg och fått till en bakgrund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0