1 januari



Ska inleda inlägget med att säga GRATTIS till Emilie och Jonas som fått ett litet flickebarn :)


J
ag och Dennis hade ett trevligt nyår.
Vi var hemma och tog det lugnt, lagade en trerätters och myste.

Idag kom min mamma, pappa och Pixie in för att fika lite och snacka.
Alltid lika trevligt att ha dom här.
Jag och Dennis har även städat till tusen.
Nu har vi bara småskit kvar, jag ser ljuset i tunneln!


N
u tänkte jag bjuda på några bilder från dom senaste dagarna.

Elliott och Alice åkte lite pulka.


Tar en promenad!


Ny kruka samt murgröna.


Möblerat om och plockat bort.


Nytt, blev dock inte så nöjd men den står bra där.



Tror jag ska krypa upp i soffan med Dennis innan jag knoppar.


Kommentarer
Postat av: Eleni

Herre vad lille man växer. Är han liksom uppe och går nu också?! Ojoj vad tiden går!

2011-01-03 @ 10:21:01
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0