27 februari



Efter många dagar av dålig uppdatering ska ni nu få ett riktigt inlägg.


Jag är inte helt säker på vad jag har gjort sen sist, haft fullt upp helt enkelt.
Elliott har fyllt ett år, hur galet är inte det!?
Jag kan själv inte förstå att tiden gått så fort och att min lilla pojke börjar växa upp.

Två dagar innan Elliott föddes.


Minns fortfarande vad jag älskar lustgasen, hur öm jag var i näsan för jag hade pressat den så hårt.


Elliott någon timme gammal.





Jag har bakat som en idiot.
Varit för att hälsa på min mormor och farmor, plus en massa andra vänner.
Gått på stan jag vet inte hur många gånger.


Till sist ska jag göra en liten ändring här på bloggen.

Ni har fått varit med i Elliotts liv ett år, fått se hur han utvecklats och allt han har lärt sig.
Men jag har kommit till en punkt där jag känner att jag inte vill lägga ut så mycket mer om honom, på något sätt känns det inte rätt att dela med mig av hans liv så mycket som jag gjort så en massa folk jag inte ens känner vet mycket om honom.
Svårt att förklara men ni kanske förstår hur jag menar.

Självklart kommer jag skriva om honom då han är mitt liv, men inte alls lika mycket som jag har gjort.
Det återgår till en blogg om Mig och mitt liv med en familj.

Nu ska jag göra mig ordning för att möta upp Lillemor och gå lite på stan....igen!
Dags att hitta lite schyssta vårkläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0