23 februari



Ligger just nu i mitt gamla flickrum, helt själv!
Dennis sover hemma och Elliott i sängen bredvid, nu kan jag ta så mycket plats jag vill.

Dagen började med att jag bakade kakor, sedan en promenad till och från BVC.
Elliott fick sin tredje vaccination och blev mätt och vägd.
Vikt: 10 220 g
Längd: 76,5

E grinade inte ens av sprutan, inte ett ljud!
Jag hade räknat med grin så jag blev överraskad måste jag erkänna.
Vid halv tre tog vi bussen till Nolby för att fira kusinen Mario som fyllde år idag.
Dom bjöd på hemmagjord smörgåstårta som var fantastiskt god, tyvärr fick vi skippa tårtan för E fick feber helt plötsligt.
Vidare hem till mormor och morfar för välling och sängen, han slocknade på en gång.

Imorgon är en stor dag, ni som inte vet varför får hålla ögonen öppna.
Dags att knoppa in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0