These days



Dagen i sin helhet har varit väldigt bra.
Halkade iväg med Elliott på dagis idag, dom har slagit ihop två dagis nu mellan jul-nyår så han fick vara där någon timme för att vänja sig (inför veckans tider) medans jag skulle ner på stan.
Men det blåste på tok för mycket för att jag skulle orka gå ner!
Hade inte något viktigt att köpa ändå, tänkte att det kunde vara trevligt med ett par schyssta jeans, hoodie och lite annat smått och gott.
Har märkt att jag sakta men säkert börjar ramla tillbaka till mina "gamla" stil.
Jag trivs helt enkelt bäst i den.

Jag och Elliott fick lite sällskap i form av Eleni och Joanna.
Jag fick en kopp kaffe hos henne och sedan kom dom in till oss för en titt på lägenheten.
Ett snabbt men trevligt besök som jag hoppas blir längre nästa gång.

Mot kvällen ville mina föräldrar låna Elliott över natten och dagen efter medans vi jobbar, så han skjutsade vi ut för att sedan gå lite på Birsta och handla mat.
Kan inte komma ihåg sist vi gick så sent på Birsta, det var faktiskt väldigt mysigt att bara vara vi två och gå i lugn och ro.

Skulle köpa med en stor canvasduk så jag kan måla, men det fanns bara små kvar.
Istället fick tre nya lack följa med, ena testar jag redan ikväll.
Under tiden håller jag på att installera PS, spotify och en herrans massa andra saker.
Blir helt matt i huvudet.

Nu blev det hemskt mycket text om bara strunt.
Så grattis till dig som orkat läsa igenom hela!

Kommentarer
Postat av: Eleni

Det var jätte kul att träffa er! :) Vi måste ses snart igen! :)

2011-12-28 @ 10:46:41
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0