Kallt kaffe


Igår träffade jag äntligen goa härliga Annie.
Vi möttes nere i hamnen men letade oss in till Barista för något kallt att dricka.
Pratade om att mellan himmel och jord, nutid och dåtid.

Sen styrde vi kosan hem till mig så hon fick träffa Elliott, first time!
Han var lite blyg i början men det släppte efter att han fick gosa ner sig i hennes knä.
Kollade lite gravidbilder så jag fick bli senimental och drack kaffe.

Vi fortsatte prata om allt möjligt, hon låg i soffan, Elliott i fåtöljen och jag på golvet i sackosäcken.
Helt underbart att träffa Biff igen.



-------

På kvällen drog jag iväg på lite träning.
Löpning & fys i 1,5 h.
Jobbigt som satan men så otroligt skönt på samma gång.
Känns skönt att allt dragit igång igen, nu håller jag tummar och tår för att mina höfter inte kommer börja krångla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0