4 april



Idag har jag inte varit på alltför bra humör.
Jag får så dåligt samvete när jag har en dålig dag, jag är ju den som ska vara glad jämt och Elliott ska få ha dåliga dagar, men man är inte mer än mänsklig!

Dagens höjdpunkt var när Fröken Isidorsson kom på besök, med sig hade hon bullar så jag satt på lite kaffe och te för att sedan sitta och snacka massa skit:)
När hon åkte svidade vi om till ytterkläder & E fick galonkläder så vi kunde leka ute.
Det är alltid ett säkert kort, både han och jag njuter.

Nu är klockan nio så jag ska lägga från mig telefon och sedan sova.
Imorgon har vi en del saker att göra så en utvilad mamma är att föredra.


Kommentarer
Postat av: Eleni

Hej! Förlåt att jag är urusel på att komma ihåg att svara. Oftast sätter jag mig ner och tänker jag ska svara och så skriker lillan till eller så kommer jag på något annat jag måste gå och göra först och sen har jag glömt bort att jag faktiskt skulle svara på inlägg också :) Blir ingen öppna förskolan idag, för jag hade ju faktiskt glömt bort att det var tisdag imorse när jag vaknade och jag "lovade bort" oss till mormor och morfar som ville träffa lillan! :) När du MMS-bloggar så skriver du bara som en vanlig sms och lägger till en bild, alltså som ett vanligt MMS och sedan skickar du det till 0730-121 163. Super enkelt var det! :)

2011-04-05 @ 11:55:17
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0