28 september



Blir ett snabbt inlägg även idag.

Började dagen med att gå ner i källaren för att måla lite till.
Nu är det inte alltför mycket kvar på byrån.
Insidan och utsidan alla lådor, insidan i skåpet och ena dörren.

Babysim stod på schemat sedan.
Elliott gjorde sitt första dyk som gick jätte bra, fick bilder på det så jag ska lägga upp dom så fort jag får dom av Emelie.
Sen åkte han rutschkana som också gick bra, tror det finns kort på det med.

Åkte hem för att käka middag och umgås lite med grabbarna innan jag åkte ut till Timrå för träning.
Har ganska nyligen kommit hem, tog en snabb dusch och nu sitter jag här.
Men sängen kallar så jag hinner sova lite innan jobb imorgon.

Haha, Elliott skrattade precis i sömnen.
Gud så sött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0