27 september



Ska kasta in ett snabbt inlägg.
Jag och Elliott åkte ut till birsta för en heldag med Malin och Vidar.

Lunch på Waynes.



Nya byxor till E, plus en svart-vit randig body.


Ljus i höstens färger.


Kort sagt var det en bra och rolig dag.
Ett minus till huvudvärken jag hade under hela dagen.
Ett stort plus till den bästa bebisen som var nöjd som vanligt:)

Hemma fick han inviga ett par söta hängselbyxor jag fått/lånat av min kusin.



Jag hann även måla lite mer på byrån och på ett fat.
Får ta brickan imorgon och resten av byrån, förhoppningsvis hinner jag med det.
Sedan är det bara till att sandpappra lite.

Kom precis på att jag glömde skriva det bästa som hände idag.
Elliott ställde sig!
Med hjälp av en stol, tog tag i den och ställde sig.



Kommentarer
Postat av: Isabel

Så fina dom byxorna var! :)

2010-09-29 @ 01:27:16
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0