26 september



Nu tänkte jag sammanställa dom två senaste dagarna.
Blir text och bilder.


25 sep.
Vi åkte ut till mina föräldrar för att köra en heldagars.
Dagen började iaf med att mamma,pappa,Dennis och bror åkte till Juniskär för att ta upp våran båt och mormors båt.
Jag och Elliott stannade hemma för att inte rubba alltför mycket på mat och sovtider.

Väl där så spenderades nästan 50% av tiden framför alla speglar.
Elliott blir helt galen när han ser sig själv, förmodligen ser han bara en annan bebis.
Flera gånger satt han så här, pussade sig själv och sög på sig själv, via spegeln.
Bilden är inte den bästa men jag kunde inte sluta skratta när jag såg honom.


Dom bjöd på god mat sedan blev det fika senare.
Vid kvart i sju kom vi iväg, jag åkte direkt ner till China i blåhuset för att möta upp Emilie och Sara.

Efter dom hade käkat upp sin mat så drog vi vidare till Hemmakväll för att köpa dricka och godis, därefter vidare hem till Emilie för en tjejkväll fylld med skitsnack, skratt och mys.


26 sep.
Vi skulle ha en lugn dag hemma var det tänkt, men vi åkte ut till mina päron för en kopp kaffe och jag skulle hämta hem svart färg och målartvätt.
Vi blev kvar lite längre än planerat.

Morbror Rikard och Elliott busar.
Framför spegeln.



När vi varit hemma ett tag märker jag att sminkväskan är kvar ute hos päronen så vi får åka ut dit ännu en gång.
Hade det inte varit för att jag skulle på Birsta imorgon så hade den fått varit kvar.

När vi lagt Elliott så dukade vi fram våran mat, tapas!
Jag, eller vi älskar tapas.
Denna gång var det inte på Saffran utan hemma.

Skivad baguette & smör, ett glas vitt och min tallrik.


"Dagens"
Vin:
Foot of africa
Ost: 5 olika sorter
Räkor: i en vinmarinad
Kyckling: Grillad & i en pirripirri + lime blandning
+ korv och salami.

Tror inte ens jag behöver säga att jag njöt av maten, in i sista tuggan.

Efter maten blev det ett till glas vitt och därefter en tripp ner till källaren för att måla lite till på byrån, bricka och ett fat.
Fortsättning på det hoppas jag blir av imorgon kväll.

Nu ska jag krypa upp i soffan med Dennis en liten stund innan det blir sängen så man orkar upp imorgon.


Kommentarer
Postat av: Malin S

Underbart att Elliott pussar på sig själv :D Som du skrivit några inlägg längre ner, gud vad fort tiden har gått! Tror han har vuxit massor sedan jag såg honom senast. Ska bli jättekul att ses imorgon, nu blir det bums i säng så man orkar med :)



Din nuvarande header är för övrigt bra ;D

2010-09-26 @ 22:36:11
Postat av: Isabel

Haha, aaw så söt han är! :) Skulle så gärna vilja veta vad som försigår i deras små huvuden när de ser sig själva i spegeln :) Jag har provat hålla min dotter framför spegeln men hon blir mest bara tyst och ser nästan förskräckt ut, haha :D

2010-09-29 @ 01:28:57
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0