24 september



Just idag blir Elliott hela 7 månader. 7 MÅNADER!!
Kan ni förstå!?
Det kan verkligen inte jag, vart tar tiden vägen egentligen?


22/2
Detta är 7 månader och 2 dagar sen.
Värkarna drog igång samma kväll, det känns som igår.



23/2
Lustgasen i högsta hugg, den var min räddning genom förlossningen.
Än idag saknar jag den.



24/2 ca 20 min gamal.
Kärlek vid första ögonkastet.



Jag blir nästan rädd och får panik när jag tänker efter hur fort det här året har gått.
Men det är det mest underbaraste året någonsin.
Och som han har utvecklats på sju månader.
Vända till mage, till mage sen tillbaka till rygg, åla, krypa, sitta och nu håller han på att resa sig upp med stöd av diverse saker.
Min lilla pojke börjar bli stor.

Sägs det inte att när ens bebis står, då lämnar dom bebis och blir ett barn.
Jag är inte redo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0