19 september



Bildbomben blir inte riktigt en bomb.
Jag har inte lagt över bilderna från dopet på datorn ännu så dom får ett eget inlägg en annan dag.

Lampa x 2 som är nytt till hemmet.



Grötmannen.



Dennis, Jag och en Elliott på 1 vecka.



Sist och minst blev en dagens då jag insåg att det var längesedan vi körde en.


Linne: H&M
T-shirt: Monki
Tröja: Vero moda
Jacka: Cubus
Halsduk: Carlings
Leggings: Lindex
Skor: Converse

Nu överger jag er för tvn, fruktsallad, filt och underbaraste Dennis.
Har insett att jag inte har lyft fram han så mycket i bloggen, (iofs är bloggen om mig, MEN även mitt liv som han har en stor del i) han är iaf helt underbar på alla sätt och vis.
Det finns helt enkelt ingen bättre!


Kommentarer
Postat av: therese

Haha, efter jag skrivit det där damp det in TVÅ böcker i brevlådan! En från Semper och en från Nestlé. Fast jag vet inte om det var så jätte mycket recept , mer bara OM mat? Har iofs inte hunnit kolla i dom så jätte noga.. var det någon av dem du menade?

2010-09-20 @ 17:22:38
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0