16 september



Dagen slutade inte som den skulle.
Stod och väntade på min skjuts i 45 min utan att personen i fråga kom så då fick jag gå ner till McDonalds och låna telefon där och fixa skjuts hem.
Less jag blir.
Ännu mer less på att när jag skulle ringa denna person så står det "ingen service" så jag kunde inte göra något med telefon, vet inte om det beror på att jag fixade ny telefon + fick nytt sim kort idag.

Iaf, så fick jag min iPhone 4 idag.
Ska precis ta och stoppa in simkort och föra över telefonboken så är allt på sin plats.
Får bli min "tröst" ikväll, plus att jag kan lägga mig i en vettig tid & få umgås lite med Dennis.






Kommentarer
Postat av: Eleni

Den här veckan, eller det lilla som är kvar av den så är det fullbokat! Men nästa vecka slutar jag vid fyra varje dag, tror jag. Så då kanske vi kan ses något? Nån dag som passar dig! :)

2010-09-16 @ 22:45:37
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0