1 september



Helt galet att det redan är september.
Från början på det här året fram tills nu har gått så otroligt fort, det sägs ju att tiden går fortare när man får barn och jag kan inte annat än hålla med.

Från och med idag räknas jag inte länge som mammaledig, känns dock skönt att jag fick denna dagen ledigt från jobbet.
Men imorgon är det dags att gå tillbaka, 6 månader sen jag var där nu och jag är rädd för att jag har noll koll på läget.
Jag har struntat i att köpa kameratidningar och kollat på nätet, så vi får se hur bra koll jag har.
Och WWS:en, kvitton, vilka sidor är låsta!?
Får se hur det går, överlever gör jag nog.

Tror jag börjar bli sjuk, är lite snorig, nyser och huvudet samt näsan känns tjock.
Om så är fallet hoppas jag att jag inte smittat Elliott som också nyser och är snorig.
Kanske är lite bra att han får vara från mig om "skadan" inte redan är skedd.

N
u ska jag ta det lugnt och sen blir det nog sängen om 30 min, är helt slut och har ont i skallen.
Big day ahead!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag är ledig till helgen. Men jag lär nog komma in iaf, man brukar ju hamna i birsta. Jag hittade båda jeansen på http://www.modegallerian.se/ Jag gillade båda två hur mycket som helst, men jag ska lugna mig ;)

2010-09-01 @ 23:12:09
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0