Tankar.




Det värsta just nu är att valet jag gjort inte känns som det rätta.
I början kändes det helt rätt, men ju mer tiden går desto jobbigare känns det.
Jag trodde inte jag skulle sakna det så mycket som jag faktiskt gör.

Det värsta nummer två är att nu är det för sent att ångra sig.
Glädjen jag hade börjar sakta svalna och nu känns det lite som ett måste.

Bita ihop, ta sig igenom det och sedan välja det rätta är vad som återstår.
Jag vill att tiden ska gå fortare bara av den anledningen, annars får den gärna fortsätta i detta tempo.

Går inte in djupare på det här för jag vet inte vilka som läser min blogg.

Nu hoppar jag ser i sängen, skulle tippa på att min dag börjar 05:00 imorgon bitti för Elliott har ändrat på sina sovtider igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0