6 oktober



Natten till idag har varit jobbig för lilleman som vaknat till och från.
Dags att bli sjuk igen tror jag, snorig som jag vet inte vad och hade så svårt att andas.

Vi drog ut till Birsta för lite ärenden.
Kollade på en ny bilstol till Elliott och på en voksipåse.
Efter åkte vi ut till mina föräldrar som kom hem från Italien imorse.
Vi käkade middag, pratade, kollade semesterbilder och fikade.

Jag är helt slut nu, känns som klockan är tio på kvällen så vi får se hur länge jag står pall.
Skulle gärna vilja se Grey's nio, kanske får plocka lite här hemma under tiden.

Vad mer.
Jo, jag har gjort klart min bricka och lyckats ta bilder på den, dock med mobilen så håll till godo.
Byrån orkade jag inte kolla idag så det får bli en annan gång.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0