31 oktober



Eftermiddan har spenderats ute i Birsta/ikea för våran del.
Strosade runt på ikea, kollade efter lite smått och gott som behövs i framtiden.
Vi köpte även en doppresent till Vidar, skönt att ha det gjort och hoppas den uppskattas!

Min mamma kom på på kvällen för hon ville natta Elliott (läs: ge välling och lägga i sängen).
När det var gjort tog vi en kopp kaffe + mums mums och snackade lite.

Nu kommer lite bilder från den senaste tiden för jag har äntligen orkat tömma mobilen.
Mobilen som sagt, håll till godo med kvaliten.

Espressomuggar.


Bebis.


Lampa.


Löpare, ljuslykta & pumpaljus.


Elliotts senaste leksak. Låter som en gris när man trycker på magen.
Han skrattar gott åt den.



Nu blir det bums i säng, blir en tidigt imorgon OCH en hemmadag.
Behöver jag berätta hur lycklig jag är över att vara mammaledig igen?
Går inte att beskriva, kommer inte sakna jobbet!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Januari hade varit hur bra som helst. Kommer hem den 6:e från Kanada, och sen är jag ledig till och med den 11:e. :)

2010-11-01 @ 15:06:18
URL: http://amandamedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0