24 oktober


Så var söndagen här.
Dagen till ära blir Elliott 8 månader.
Min älskade lilla unge börjar bli så stor.

Vi var iväg till min mormor på födelsedagsmiddag idag.
Ärligt talat så vet jag inte hur mycket hon fyllde, jag tappade räkningen vid 60 och vet inte ens hur längesedan det var.
Men en present fick hon iaf, det blir man aldrig för gammal för.

Elliotts tand nr.2 är på väg att spricka igenom om den inte redan gjort det.
Vill inte peta för mycket då han verkar ha lite ont, men imorgon måste jag nog känna mig för så jag inte missar att skriva upp det i hans bok.
Han har varit väldigt kinkig dom senaste dagarna så jag hoppas han blir glad snart igen.




Tröja: Vero moda
Kjol: H&M
Strumpbyxor: H&M
Skor: Uggs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0