19 oktober



Idag kom Malin och Vidar på besök.
Det blev bus, fika och en hel del snack.
Supertrevligt som vanligt:)



Malin hjälpte mig med att hitta ett ställe för dom här ljushållarna.
Jag har haft dom i två års tid men inte lyckats få fingrarna ur och inte heller inte hittat ett bra ställe åt dom.
Men idag så, två identiska bredvid varandra och ja, jag älskar ljus.



Sen nu mot kvällen har jag rensat bland mina skor, hade jätte mycket sommarskor framme som inte gör någon nytta utan bara tar plats.
Fick upp våra "vinterskor" på skohyllan så golvet är äntligen rent.
Imorgon blir det storstädning, ska bli så skönt!

Älaskade goungen sitter och pysslar med sitt.
Antingen sitter han här eller vid vardagsrumsbordet och drar ut en massa massa saker.
Längtar efter det nya bordet nu!



Har färgat håret precis också, mörkrött tror jag det blev.
Snart dags att byta om och dra iväg på träning, lite kaffe på det här så borde jag har orken kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0