10 oktober



Blev knapert med inlägg igår, beror på att jag var helt slut.
Försökte mig på att städa, fick undan tre påsar med rentvätt innan jag stupade i säng totalt slutkörd.

Idag känner jag mig lite bättre, fortfarande slut men jag överlever.
Vi tog iaf en tripp ut till Dennis syster för att hälsa på en snabbis.

Elliott borrade ner rumpan i kusin Marios knä.


Sedan begav vi oss ut till mina föräldrar för lite grillning.
Efter grillning började vi vika en massa massa pappersflygplan och tävlade i vem som vek den bästa.




Elliott & Jag knoppade in en liten stund.



Nu har jag landat hemma och är trött men på samma gång har jag lite energi kvar.
Fundrar på att gå ner i källaren och snickra lite på byrån innan det är tv-time.

Och, mina jacka har hittat hem.
Återfann den i mamma och pappas garderob, mamma som var helt säker på att det var hemma hos oss.
Slutet gott, allting gott!

Hoppas ni haft en skön helg!



Kommentarer
Postat av: Eleni

Ja, det går verkligen undan!! :) Tycker absolut vi måste ses något snart. Tok länge sedan nu. Om inte annat kanske man hinner med en snabb fika på stan eller något?! Det jobbas ju en del så det är väl det som är svårt att få ihop. Men nån dag måste ju bara passa :)

2010-10-11 @ 11:02:25
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0