Helgen.



Ska göra en snabb uppdatering om helgen innan jag kryper ner i sängen.

Börjar med att visa mitt fina ljushus jag köpte i fredags.
Har trånat länge och slog äntligen till.



I lördags spelade vi match som slutade med förlust, jag fick spela forward för första gången och det kändes konstigt med helt okej.
På kvällen hade vi lagfest som var riktigt rolig, sånt skönt gäng jag spelar med :)

Kvällens outfit.


Översta linnet: H&M
Linnet under: H&M
Leggings: Lindex
Skor: Reebok

Under kvällen.


Efter lagfesten drog Jag, Julia, Madde och Linda ut på krogen.
Kan inte minnas sist jag var på krogen, det var helt okej.
Roligast var att kolla på allt folk, riktigt speciella typer som var där.

Idag söndag, har vi varit ute hos Dennis syster som fyllde år.
Vi blev bjuden på smörgåstårta, sen kaffe och kakor.
Skönt med ett lugnt avslut på helgen.


Kommentarer
Postat av: Erika

Var köpte du ljushuset? :)

2010-11-23 @ 20:37:43
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0