29 november


Måndag, och dagen efter första advent.
Här är bilden jag lovade er, min älskade adventljusstake.






























I
dag har jag haft en tvätt och städdag, eller snarare en plockdag.
Var lite smått som skulle bort, så det gick fort.

Vid tolv gick Jag och Elliott upp till Sandra och Alice på fika.
Hon bjöd på kaffe och pepparkakor, själv tog jag med mjuk saffranskaka.
---

Har inte visat någon bild på vårat soffbord, så här kommer det.
Passar jätte bra hos oss så vi är väldigt nöjd.


Tavlorna som jag också lovade er en bild på härom dagen.
Sitter på väggen utanför toan.


Sist men inte minst kommer en bild från i lördags när vi hade julbord med jobbet.
Emilie och Jag, Sara kom inte med på bilden.


Som avslutning på inlägget kan jag berätta att i söndags spelade vi match mot skellefteå(tror jag).
Vinst med 6-3, ett mål av mig gjort på straff.

Ska ta och slänga upp julgardiner i vardagsrummet sedan ska Jag och Dennis provsmaka årets glögg som ska ha saffranssmak, har hört gott och ont om den så det blir spännande.
En pepparkaka blir det nog till också.

Hoppas ni också haft en bra helg.


Kommentarer
Postat av: Victoria

vilken fin adventsstake !



kram

2010-11-30 @ 11:47:48
URL: http://victoriandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0