16 november


Tänkte att det är dags att göra ett inlägg här igen.
Vad har hänt sen sist?

Farsdag var i söndags, tror jag inte någon har missat.
Både min pappa och Dennis fick en liten goodiebag.
Öl, ölkorv, godis, ostkrokar, lite sånt smått och gott.

Vet att många tycker det är onödigt att fira mors-och farsdag men det tycker inte jag.
Även om man kan säga att man älskar dom varje dag, köpa saker till dom varje dag så är det väldigt fint att dom fått en helt egen dag.
Jag tycker utan tvekan dom förtjänar det, för utan dom hade jag aldrig varit den jag är idag, dom har hjälpt mig med många saker här i livet och ja, ni förstår nog min poäng.

La in bilderna på t-shirten och linnet jag köpte häromdagen också.
Kanske inte dom bästa bilderna, men en hint av dom iaf.
Linnet är lite kortare framtill och länge bak, tror inte det syns så bra på bilden.



Dom senaste dagarna har Elliott varit rätt så gnällig och haft feber en dag så vi får se om det är några fler tänder på g eller om han bara är på dåligt humör.

Igår tog Dennis och Elliott en promenad ner på stan för att hyra film, paranormal activity såg vi igår.
Den var lite läskig, men på ett sätt som inte går att förklara.
Jag älskar skräckfilmer och det krävs mycket innan jag blir riktigt rädd, men jag är glad att jag såg denna.

Sen har jag nog inte så mycket mer att berätta.
Middag och film står på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0