12 november



Det blev en dag hemma, fylld med städning, diskning och lite pyssel.
Vid ett blev vi bjuden upp till Sandra & Alice för lite kladdkakemuffins + grädde och självklart en kopp kaffe som blev två koppar.

Nu på kvällskvisten blev jag sugen på att baka så jag gjorde en omgång kladdkakemuffins som jag stoppade ner lite vitchoklad i.
Dom blev riktigt kladdig och väldigt god.
Dennis gillar inte choklad så jag får alla själv, vet inte om det är bra eller ej.

Till sist måste jag skriva om idol.
När Linnea sjöng så skämdes jag verkligen, över hennes dans.
Jag gömde mig bakom handen och ville borra in mig i soffan.
När Minnah sjöng var jag tvungen att gå därifrån, lät inte bra!

Nu känns det bättre, dags att gå tillbaka till tvn och sedan sängen.
Big day ahead!


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Ja du jag får hålla med om Idol, hon är FÖR mycket! Kollar på reprisen nu, så mm snart är det Minnah, får se om jag byter kanal då;)

2010-11-14 @ 12:16:55
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0