Fotbehandling



Herregud vad skönt det var med behandlingen.
Mina fötter är nästan lika len som en barnrumpa!
Nu ska jag vara noga med att hålla efter som dom förblir såhär.

Som jag redan misstänkte så har jag massa vätska kvar i fötterna.
Får fortfarande massa märken från strumpor och skor.
När hon på fotbehandlingen skulle massera fötterna nämnde hon det, fötterna var alldeles stum.
Inte så konstigt att jag inte kan ha alla mina skor ännu.


Nu har jag precis gjort klart en kycklingpaj som får bli morgondagens matlåda till mig och mannen.
Ska ta och krypa upp i soffan med honom så fort jag varit ner i källaren och hämtat upp fläkten!
Just nu är det 27° i sovrummet och då är det bara Elliott där.
Ni kan ju tänka er hur varmt det blir med mig och Dennis där undernatten.
Imorse ammade jag Elliott sedan gick jag in och la mig i soffan så han fick sova i våran säng med Dennis.
Det var otroligt svalt och skönt där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0