9 maj


Min mor har ganska nyligen åkt hem.
Hon kom hit på fm för att lämna av katterna, gå på promenad med dom + Elliott, fika och gå igenom lite bebiskläder.
Vi har med andra ord haft en lugn dag, tar igen oss från igår.
Sovmorgon fick vi till och med, kvart över sju klev vi upp så det tackar jag för.

Jag hittade iaf en skitsnygg tårtkupa på ikea igår, bild finns på www.revolt.bilddagboken.se
Blev kär på sekund!
Köpte även en tårtspade, gummianka, framkallade massa bilder och storhandlade.

Nu tänkte jag ge mig på Elliotts vägg igen, ska försöka få upp alla väggdekorer.
På tal om väggdekor så budar jag på ännu en, kommer bli kick ass om jag vinner den.



Jag smälter lika mycket varje gång han ler, min älskling!
Han har fått Dennis smilgropar också, ser ni?

Kommentarer
Postat av: Malin S

Låter som en toppendag! Ska bli spännande också att se när ni fått upp alla väggdekorerna, den med ugglan på var ju skitfrän.



Hehe, ja han är ett ritkgit litet charmtroll, klart man smälter :D Jodå, pappa upp i dagen!

2010-05-09 @ 15:58:20
Postat av: Paulina

nej men gud så söt.

visst blir man helt varm o go när dom ler =)

2010-05-09 @ 18:54:04
URL: http://paulinaklosinska.blogg.se/
Postat av: Victoria

åh vad söt han är!

2010-05-11 @ 22:15:55
URL: http://victoriandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0